Subject: Vs: Malaaria testimine
From: "Allan Reinapae" <[email-masked]>
To: "Janne Pullat" <[email-masked]>
Cc: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Tue, 17 Sep 2024 14:41:23 +0300

Tere

Ootan endiselt infot, kas Terviseametil on võimekus malaaria antikehi või
haigustekitajat tuvastada patsiendi verest.

Lugupidamisega

Allan Reinapae

Ravimiamet

Bioloogiliste preparaatide osakond, spetsialist

Tel +372 737 4140

Fax +372 737 4142

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

Tartu 50411

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.

Tervitades

Alllan Reinapae

Saatja: Allan Reinapae
Saatmisaeg: neljapäev, 12. september 2024 10:11
Adressaat: Janne Pullat <[email-masked]>
Teema: Malaaria testimine

Tere Janne,

Uurin kas ja milliseid malaaria haigustekitaja analüüse Terviseameti labor
teostab?

Tervitades

Allan Reinapae

Ravimiamet

Bioloogiliste preparaatide osakond, spetsialist

Tel +372 737 4140

Fax +372 737 4142

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Nooruse 1

Tartu 50411

www.ravimiamet.ee <http://www.ravimiamet.ee/>

Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud
ametialaseks kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid e-kirja
adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt
väljendatud loata edasi saata ega mis tahes viisil kolmandatele isikutele
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu,
teavitage sellest koheselt saatjat ning kustutage e-kiri.

This e-mail and any attachments transmitted may contain confidential and
privileged information.  If you are not the intended recipient, please
notify the sender immediately by returning the e-mail and permanently
deleting what you have recieved. Any dissemination or use of this
information by a third person without permission is prohibited and may be
illegal.